a legjobb hely

A blog célja a hajdúság vonzáskörzetében - Hajdúnánásra koncentrálva - az éjszakai- és kulturális élet főbb eseményeinek bemutatása. A kommentelés indapass mellett lehetséges, erről bővebben a lentebb található FAQ-ban, mindenki legyen szíves homo sapiens módjára hozzászólni a témákhoz, a kötekedő, másokat becsmérlő bejegyzések törölve lesznek. A politikát - még ha a blog nevéből egyesek erre is következtettek - nem fogjuk tolerálni.

Kontakt/Info

Utolsó kommentek

Nánási partyélet

csanda garbó 2010.05.25. 16:33

Egyre többen értenek egyet abban, hogy nem csak a Bárány Attila-féle bulikat kéne nyomatni Nánáson, hanem teret kéne engedni az újabb és igényesebb elektronikus zenék kedvelőinek is. Érthető, hiszen tőlünk picivel nyugatabbra a mainstream klubzene mellett már réges régen befutottnak számít az underground tánczene. Szerintünk is ráfér egy kis frissítés a nánási diszkóéletre. A vásártéri hard technósok Hajdesszel az élükön már elkezdtek durvulni a Klubban, és mi szorítunk nekik, de ki lehetne még próbálni a dnb-t, a dubstep-et és a breakbeat-et is, hátha bejön a közönségnek. Mondjuk mi már annak is örülnénk, ha nem minden bulin ugyanaz a szám menne, és nem pofázna annyit a dj. Ti mit gondoltok az itteni bulikról?

Címkék: techno breakbeat dubstep dnb hajdúnánás tánczene black man club

16 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://legjobbhely.blog.hu/api/trackback/id/tr202030542

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

superzen 2010.05.25. 19:11:44

Nem hinném, hogy Bárány Attila fikázása nagy teret fog nyerni itthon addig, amíg az emberek nem hallanak alternatívát.

Bárány meg itthon mainstream, innen kicsit nyugatra meg északra viszont csak egy kilencvenesévek utószele...

osany 2010.05.28. 13:55:58

mennyél akkor superzen bégetni a többi közé...amíííííííííííg....erről szól a cikk.lesz más és hallgasd azt is. írnék csúnyát is csak azt törölnék...
Dj. Osany

superzen 2010.05.29. 12:18:16

@osany: ne haragudj, de neked most kb mi bajod van?
írhatsz csúnyát is, úgy is én törlöm, ha odáig fajul a helyzet.

osany 2010.05.29. 21:06:09

@superzen: pff! azért sem. nyomj be egy winampot és táncikálj.

superzen 2010.05.30. 17:05:44

Köszönjük az értelmes véleménynyilvánítást. Pedig lehet, hogy csak te hiszed, hogy én vagyok a hülye, viszont az ellenkezőjéről sikerült meggyőznöd :)

osany 2010.05.31. 16:18:09

én nem mondtam, h hülye vagy. :) csak te hitted azt. :) de miért is? annak érzed magad?

csanda garbó 2010.05.31. 20:18:28

észrevettétek, hogy nem is a témáról beszélgettek?

Ilaj 2010.05.31. 23:14:54

Én vagy 2 éve voltam a klubban sztem de igazából nem is vágyok:)Remélem sikerül minél többet kihozni ebből az "újjászületésből" és változatosabbá de minimum élvezhetőbbé tenni a vidéki partykat.Ja és igazából ez az első cikk aminél megnéztem a kommenteket és nem hiszem hogy veszekedéssel kéne kezdeni.Az idők változnak velük együtt a zenék is.

osany 2010.06.01. 13:58:47

"ne haragudj, de neked most kb mi bajod van?
írhatsz csúnyát is, úgy is én törlöm, ha odáig fajul a helyzet. "

sztem itt kezdődött, bocsi. de elnézést is kérek, tényleg nem a témához írtam.
a klubból tényleg lehetne jó helyet csinálni! hajrá srácok sok sikert kívánok ehhez! találjátok meg a közönségeteket!
üdv.: Vivien

superzen 2010.06.01. 16:42:13

@osany: köszönjük Vivien, pont ezen vagyunk rajta :)
Amire pedig utalni akartam: attól még, hogy fikázzuk Bárányt, nem fog változni a helyzet - attól viszont talán fog, ha mást és másképp próbálunk csinálni :)

Tulio 2010.06.07. 15:22:23

Egy kis reményt adhat az a tény hogy Bárány Ati nem csak más városokban, hanem itt is valamelyest kezd háttérbe szorulni és annak hogy ez így is maradjon csak reménykedni lehet. Dnb-t és dubstep-et a népnek. És szerintem azt is meglehetne oldani hogy szombati nap a klubba, amikor is vasváriban van a szokásos buli, akkor itt nánáson ilyen bulikat rendezzenek. Igaz nem biztos hogy sokan lennének eleinte... de ha elterjed a híre akkor még azt is elképzelhetőnek tartom hogy vasváriból jöjjenek ide, mivel ott is sok ember szereti a dnb-t vagy a dupstep-et.

csanda garbó 2010.06.07. 15:44:53

kérdeztem embereket, és sokaknak már a klub gondolatától is hányingere van. kéne keresni egy másik helyet?

szombaton egyébként a klub rockdiszkót szeretne. ahhoz mit szólnátok?

weka 2010.06.09. 14:40:17

Szerintem jó lenne szombatonként a rockdiszkó, már ha mennek emberek... meg mindenképp kellenének új dolgok is, kicsit mintha elaludt volna a város. Pl a hatos, téglás még élnek?

Egyébként csak ti ketten tudtok bejegyzést írni? Vagy bárki tud?

csanda garbó 2010.06.09. 17:31:03

@weka: mi ketten írjuk a bejegyzéseket, a bejutáshoz jó duma kell, humor, ötletek, és mély egyetértés a célokban.

Tulio 2010.06.09. 23:29:10

Az nekem van:D Mondjuk a dumám nem biztos hogy mindig megnyerő... attól függ milyen hangulatban vagyok:D:D

Hajdesz 2010.06.10. 00:07:50

Nem tudom, h ez a reklám helye-e.. de mint a bejegyzésből kiderült én/mi már próbálkozunk bulikkal (és másféle zenével, amit itthon nem nagyon hallotok)..
Lényeg a lényeg 11én pénteken csinálunk egy bulit (ami alapjából 1 szülinapi buli lesz.. de ez lényegtelen) a Dolce Vitában, ami így elsőre elég meredek... (még nekem is)..
Ha minden összejön viszünk be saját hangot.. fények vannak bent, de bebaszunk 1 strobit meg 1 füstgépet.. a retroputriből minimálisan ándörgráándot csinálunk (HA sikerül) hááháá..
Zeneileg (ha minden igaz): elején minimal, progi house és hasonlóók, utánna éjféltől 2-3ig: tribal-club-schranzteknóóó :), utánna meg én: HardTechno, Industrial, Mainstyle Hardcore na meg talán egy kis Terror is lesz! :)
Nem mondom azt h jöjjön mindenki bulizni.. csak annyit kérek, h akit esetleg érdekel (csupán kiváncsiságból) h milyenek is ezek a stílusok, h is néz ki egy ilyen buli (a helyszín miatt kicsit aggódom most, de ne rajtunk múljon) nyugodtan fáradjon be! :) Belépés freee... Ha jól vagyok informálva a sör éjfél előtt 200 (köbö senki nem szokott még lenni ilyenkor -én most ott leszek:D-, de reméljük most lesznek)! :) Amúgy nem 1 olcsó hely.. Sétáló Jancsi akció lesz (Johnie Walker) 1et fizet 2őt kap 620éér (azannya:)).. hirtelen köbö ennyi infó jut eszembe!!
Mégegyszer: sok szeretettel várjuk az újdonságra vágyó arcokat.. 1 próbát úgy gondolom mindenképp megér! =)
És téllleg sorry a promózásért! :)
süti beállítások módosítása